BPW-jäsenyys antaa ja avartaa

Paula Hjelt-Putilin, ansioitunut, arvostettu
BPW-vaikuttaja

BPW-jäsenyys antaa ja avartaa

Olen iloinen, että olen saanut toimia BPW Helsingin ja sitä kautta BPW Finlandin jäsenenä. Jäsenyys on antanut paljon, olinpa sitten ollut perusjäsenenä tai luottamustehtävissä sekä Helsingin yhdistyksessä että liiton tasolla. Tieto ja näkökulmat naisten ja tyttöjen asemasta ja yhtäläisistä oikeuksista sekä kotimaassa että ulkomailla ovat laajentuneet ja monipuolistuneet.

BPW-jäsenenä olen voinut osallistua myös BPW Internationalin ja BPW Europen kongresseihin. Kaikkein tärkein ja rikastuttavin ponnistus minulle on ollut BPW Internationalin kongressin hankkiminen Helsinkiin vuodeksi 2011.

Parasta BPW-toiminnassa on ollut saada uusia ystäviä ja tuttuja eri maista ja eri ammattiryhmistä, tehdä yhteistyötä heidän kanssaan, sekä saada myös lisäosaamista asioiden koordinointiin ja organisointiin. Ja mieltä ilahduttavaa on ollut saada kiitosta toiminnastani.

Paula Hjelt-Putilin laajasti ansioitunut BPW-toiminnassa ja tasa-arvoasioihin vaikuttamisessa. Aktiivisuus on tuonut runsaasti myönteisiä, rikastuttavia kokemuksia.