Young BPW Europe tapaaminen

26.6.2024

Meillä kaikki alle 36-vuotiaat ovat nuoria jäseniä, joille järjestetään omia tapaamisia niin Suomessa, Euroopan liitossa kuin Kansainvälisen liitonkin toimesta. Tänään tavattiin nuorten jäsenten kesken Euroopan tasolla kun BPW Europen Young BPW Representative Anna Zimmermann kutsui kaikki Euroopan liiton jäsenliittojen nuoret edustajat juuri alkaneen kautensa 2024-27 ensimmäiseen tapaamiseen. Seuraavan kerran tavataan eurooppalaisten nuorten jäsenten kesken keskiviikkona 4. syyskuuta klo: 20.00 Suomen aikaan Zoomissa ja tapaamisen kesto on tunnin verran. Tapaamisen tarkempi teema julkaistaan kesän jälkeen, joten seuraathan sivujamme.

Kannattaa olla nuori jäsen, sillä lisäohjelman lisäksi järjestömme haluaa kannustaa nuoria jäseniämme osallistumaan kansainvälisiin tapaamisiin paikanpäällä. Esimerkiksi Suomen liitto tarjoaa nuorille jäsenille tarkoitettuja apurahoja haettaviksi ja monesti nuo apurahat ovat hieman suurempia kuin muut apurahamme. Euroopan liiton koordinaattori Anu Viksin mukaan Euroopan liitto tukee kolmen nuoren jäsenen osallistumista seuraavaan Maltalla järjestettävään konferenssiin järjestelytiimin jäsenenä. Haku tapahtuu lähettämällä motivaatiokirje Euroopan liitolle. Mikäli sinulla heräsi kysymyksiä tästä mahdollisuudesta olethan yhteydessä oman yhdistyksesi puheenjohtajaan tai suoraan BPW Finlandiin sähköpostitse office(a)bpw-finland.fi.

BPW Europe pyrkii järjestämään nuorille jäsenille oman symposiumin joka vuosi ja tänä vuonna se järjestettiin Roomassa Italiassa. Symposiumit ovat yleensä keväällä huhti- tai toukokuussa. Seuraava nuorten symposium järjestetään ensi keväänä Maltalla, jossa on samaan aikaan myös Euroopan liiton 18. konferenssi 23. - 25. toukokuuta. Ensi keväänä pääsee siis tutustumaan samalla kertaa kahteen suosittuun Euroopan liiton tapahtumaan Maltan kauniissa maisemissa kun BPW Valletta Malta emännöi eurooppalaisten liike- ja virkanaisten tapaamista.